Tek Numara Teknolojisi | Türk Telekom

tarafından
27
Tek Numara Teknolojisi | Türk Telekom




Tek Numara Teknolojisi Nedir?

Tek Numara Teknolojisi ile akıllı saatiniz üzerinden akıllı telefonunuzun bluetooth bağlantısına ihtiyaç duymadan arama/cevaplama yapabilir, internet kullanabilirsiniz.

Tek Numara Teknolojisi, Türk Telekom faturalı mobil hattınızdaki tarife ve paketlerinizdeki ses ve internet kullanım haklarınızı, eşleştirdiğiniz akıllı saatinizde de kullanmanızı sağlar.


Tek Numara Teknolojisine nasıl kayıt olup kullanabilirim?

Aşağıdaki adımları izleyerek abonelik işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Yetkilendirme

Tek Numara Teknolojisinden faydalanmak isteyen hat kullanıcıları için yetkilendirme işlemi yapılması gerekmektedir. Şirket Yetkilisi, Kurumsal Müşteri Temsilcisi ile iletişime geçerek ya da 444 5 444 çağrı merkezimizi arayarak hat kullanıcıları için yetkilendirme talebinde bulunabilir. İlgili tanımlamalar sonrasında kullanıcılar aktivasyon işlemlerini gerçekleştirebilir.

Aktivasyon Adımları

Yetkilendirme işlemi gerçekleşen hat kullanıcıları aşağıdaki adımları uygulayarak aktivasyon sürecini tamamlayıp kullanım yapmaya başlayabilirler.

  • Tek Numara Teknolojisi aboneliği sadece iPhone üzerinden yapılmaktadır. iPhone’daki ayarlar menüsünden watch uygulamasına gidin “Watch” sekmesine girin ve bu ekranda yer alan “Hücresel Ayarla”yı seçin.
  • Açılan ekran üzerinde; Cep telefonu numaranızı ve tek kullanımlık şifrenizi giriniz. Başarılı olması durumunda bir sonraki ekrana otomatik olarak yönlendirileceksiniz.
  • Önceki ekranda Devam’a tıkladıktan sonra Tek Numara Teknolojisi detay ve ücret bilgileri görüntülenir. Satın al butonuna tıklanır.
  • Önceki ekranda Satın Al’a tıkladıktan sonra, İşlem özeti sayfası açılır ve burada aylık ödeyeceğiniz servis ücreti ve vergi detaylarını görüntüleyebilirsiniz. Bu sayfada altta yer alan “Ön Bilgilendirme Formu’nu okudum ve onaylıyorum” seçeneği işaretlenerek “İşlemi Tamamla”ya tıklanır.
  • Talebinin alındığına dair sonuç onay ekranı gösterilir. Servis onay mesajı geldikten kısa bir süre sonra akıllı saatinizde hücresel statüsünü görebilirsiniz.


Tek Numara Teknolojisini her tarife ile birlikte kullanabilir miyim?

Tek Numara Teknolojisi telefonunuzdaki Faturalı Hattınıza ait tarifenizin dakika ve internet faydalarını birlikte içeriyorsa kullanılabilmektedir.

Mevcut veya yeni alacağınız faturalı hattınızın tarifesinin dakika ve internet faydasını birlikte içerdiğinden emin olmak için aşağıdaki link üzerinden veya Türk Telekom Uygulamamız üzerinden kontrol sağlayabilirsiniz.


https://bireysel.turktelekom.com.tr/mobil/yeni-musteri-tarife-ve-paketleri/faturali-tarifeler

NOT: Dakika ve internet faydasını birlikte içermeyen tarifeler Tek Numara Teknolojisinden faydalanamaz.


Tek Numara Teknolojisi her ay yenilenir mi?

Evet, Tek Numara Teknolojisi telefonunuza ait hattınızdaki uygun tarifenizi ve Tek Numara Teknolojinizi iptal etmediğiniz sürece yenilenir.


Birden fazla hattımda kullanabilir miyim?

Hayır, Tek numara Teknolojisi sadece 1 saat 1 telefon eşleşmesiyle kullanılabilmektedir.


Servis yurtdışında geçerli midir?

Hayır.


İptal İşlemi nasıl yapılır?

Tek Numara Teknolojisi iptal işlemi Telefonunuz veya Çağrı merkezi üzerinden yapabilirsiniz.


İptal Adımları:

Aşağıdaki adımları izleyerek iptal işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Tek Numara servisini telefonunuzun Watch menüsü üzerinden gerçekleştirebilirsiniz:

İptal Adımları

1. Tek Numara iptal işlemi iPhone telefonunuz üzerinden yapılmaktadır. iPhone’daki Watch uygulamasına gidin ‘’Watch’’ sekmesine girin ve ‘’Hücresel Ayarla’’ seçin.

2. Hücresel plan altında yer alan aktif Türk Telekom hesabınızı seçin.

3. Açılan menüde Türk Telekom Hesabını Yönet’e tıklayın.

4. Açılan sayfada ‘’İptal Et’’ e tıklayın.

5. Daha sonra açılacak işlem onayı ekranında Onayla’yı seçin.

6. Talebinizin alındığına dair bir sonuç ekranı gösterilecektir. Kısa bir süre sonra akıllı saatinde ‘’Tek Numara Teknolojisi’’ iptal edilmiş olacaktır.

​Ayrıca; 444 5 444 Müşteri Hizmetlerinden Tek Numara Teknolojisi iptal işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.​

Şirket Yetkilisi, Kurumsal Müşteri Temsilcisi ile iletişime geçerek ya da 444 5 444 çağrı merkezimizi arayarak ilgili hatlar üzerinden tekrar işlem yapılmaması için yetkilendirme işlemini iptal ettirmelidirler


Tek Numara Teknolojisi iptal işlemi sonrasında tekrar yararlanabilir miyim?

Evet, yeniden abonelik yaparak servisi kullanabilirsiniz.

Yeniden abonelik yapmanız halinde yeni abonelik vergileri ilk faturanıza yansıtılır.


Numara Değişikliği, Devir, Ödeme Tipi Değişikliği ( Faturalıdan Faturasıza geçiş), Numara Taşıma, Hattın Geçici olarak Kapatılması ve Hat İptalinde Tek Numara Teknolojisi üyeliği devam eder mi?

Hayır etmez, Tek Numara Servisi aboneliğiniz sona erer. Devir, ödeme tipi değişikliği ve Numara Taşıma işlemlerinde ücretlerin yansımaya devam etmemesi için iptal edilmelidir.


Faturalı hattıma ait Tarifede değişiklik yaparsam Tek Numara Teknolojisi iptal olur mu?

Servise uygun olmayan bir tarifeye geçiş işlemi için öncelikle Tek numara Teknolojisi iptal edilmelidir.

Geçiş yapacağınız tarife Tek Numara Teknolojisi ile uyumlu ise otomatik olarak talep ettiğiniz tarifeye geçiş yapabilirsiniz.





Kaynak